Om jag har en häst tillsalu och du vill betala i annan valuta så är det bara att skicka meddelande så löser jag det.

Min avel = typ allt.

Jag säljer de flesta raser och färger redan men saknar du något specifikt så skicka pm, jag kan leverera hästar/föl EH/inte EH av valfri färg