Hej, det är jag som är Yuki! Jag är en vuxen spelare som spelar Howrse lite sporadiskt i perioder då jag har tid och lust.                                                                                                                  Ritande både på papper och digitalt tycker jag är riktigt roligt, och jag tycker om att skicka in pälsar med Svarta Pärlan när jag känner mig inspirerad.                                                                                      Här i spelet håller jag på med lite allt möjligt, allt ifrån att avla i lag till samlande på färger, pälsar, enhörningar och ÅP-letare.                                                                                            
Om det är någonting du undrar så är det bara att skicka iväg ett PM!