Hjälpcenter

Gemenskapen svarar på alla dina frågor

Moderering : -Jessie-, katten122

Finns det för/nackdelar med att odla grödor på äng respektive i växthus? Vilka isåfall?

1 svar17 visningar

Svar verifierat

I växthus kan du odla vilken gröda som helst (utom passfrön) oavsett årstid, när man odlar på äng avgör årstid vad man kan odla.

På äng får man större avkastning, bla. genom möjligheten att lägga till traktor vilket ökar skörden med 50%